Розівська селищна рада (офіційний веб-сайт)
Пологівський район Запорізька область

ЗВІТ Про виконання бюджету Розівської селищної територіальної громади рік та роботу органу управління за 2023 рік

Дата: 01.03.2024 14:20
Кількість переглядів: 15

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до звіту про виконання бюджету Розівської селищної територіальної громади за 2023 рік

 

  1. Загальна характеристика виконання бюджету

 

Бюджет Розівської селищної територіальної громади на 2023 рік затверджений за власними доходами в сумі 13 608,0 тис. грн. Виконання доходної частини бюджету за 2023 рік виглядає наступним чином:

Назва показників

План на рік

Фактично надійшло 

% виконання річного плану

Власні та закріплені доходи (затверджені)

13 608,0

9 952,111

73,3

Базова дотація з державного бюджету

20 500,2

20 500,2

100,0

Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв`язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації

25 282,9

25 282,9

100

Освітня субвенція

17 381,8

17 381,8

100,0

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції

495,789

495,789

100,0

Всього дохідна частина

77 268,689

73 612,8

95,3

Аналіз

виконання видаткової частини бюджету

Розівської селищної територіальної громади за 2023 рік

Загальний фонд тис.грн.

 

Найменування показника

Затверджено розписом на 2023р. з урахуванням внесених змін

 

Виконано

% виконання

в т.ч.

 

до розпису

до загальної суми видатків

сума видатків на оплату праці

%частка виконання в загальній сумі

сума видатків на енергоносії

%частка виконання в загальній сумі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Державне управління

13 633,78

8 401,864

61,6

26,42

8 130,505

25,57

0

0

Освіта

30 031,186

20 253,776

67,4

63,69

20 207,278

63,54

0

0

Охорона здоров’я

0

0

0

0

0

0

0

0

Соціальний захист

6 271,43

65,89

1,1

0,21

0

0,00

0

0

Культура і мистецтво

3 159,663

1 775,514

56,2

5,58

1 768,441

5,56

0

0

Фізична культура і спорт

437,61

196,113

44,8

0,62

194,069

0,61

0

0

Житлово-комунальне господарство

0

0

0

0

0

0

0

0

Економічна діяльність

408,27

0

0

0

0

0

0

0

Інша діяльність

8 575,82

239,58

2,8

0,75

0

0

0

0

Міжбюджетні трансферти

870,00

870

100,0

2,74

0

0

0

0

Разом видатків

63 387,759

31 802,737

50,2

100

30 300,293

95,28

0

0

 

Аналіз

виконання видаткової частини бюджету за 2023 рік

 Спеціальний фонд тис. грн.

 № п/п

Найменування показника

Затверджено місцевими радами на рік з урахуванням змін

Затверджено кошторисні призначення на рік з урахуванням внесених змін

Виконано

з початку року

% виконання до

затвердженого плану з урахуванням змін,%

до кошторисних призначень, %

1

Державне управління

1 800,0

1 859,414

59,414

3,3

3,2

2

Освіта

5 000,0

6 052,086

1 052,086

21,4

17,38

3

Економічна діяльність

2 200,0

2 200,0

25,451

6,23

1,6

4

Інша діяльність

5 750,96

5 750,96

0

0

0

 

Міжбюджетні трансферти

850,0

 

850,0

100

0

5

Разом видатків

15 600,96

15 862,480

598,614

3,84

3,77

 

 

 

2.Показники економічного розвитку територіальної громади

 

До складу Розівської територіальної громади, з центром у смт.Розівка, входять 28 населених пункти:

Азовський старостинський округ у складі с. Азов, Антонівка, с. Мирне;

Вишнюватський старостинський округ у складі с. Вишнювате, с. Листвянка, с. Вільне , с. Біломеж,

Зорянський старостинський округ у складі с. Зоря, с. Святотроїцьке, с. Новгород,

Кузнецівський старостинський округ у складі с. Кузнецівка, с. Багатівка, с. Зоряне, с. Луганське, с. Першотравневе, с. Новомлинівка, с. Новодворівка;

Новозлатопільський старостинський округ у складі с. Новозлатопіль, с. Маринопіль, с. Зеленопіль;

Солодководненський старостинський округ у складі с. Солодководне, с. Верхівка, с. Форойс, с. Запорізьке, с.Кобильне, с. Іванівка, с. Надійне.

Площа Розівської селищної територіальної громади становить 610 км2.

Вся територія Розівської селищної територіальної громади з 03.03.2022 року знаходиться в окупації російською федерацією.

Загалом на території селищної територіальної громади на початок військової агресії проживало 8799 осіб, у т. ч. міське - 3747 осіб, сільське – 5052 осіб, станом на 01.01.2024 – 4245 осіб.

Розівська селищна ТГ знаходиться на периферії обласного центру м. Запоріжжя (180 км.), але має вигідне географічне розташування поблизу м. Маріуполь сусідньої Донецької області, відстань до якого становить 53 км.

Розівська селищна територіальна громада межує:

* з півночі - з Малинівською сільською громадою Запорізької області та Старомлинівською сільською громадою Донецької області;

* зі сходу - з Хлібодарівською та Кальчицькою сільськими громадами Донецької області;

* із півдня - з Нікольською селищною громадою Донецької області;

* із заходу - з Комиш-Зорянською та Більмацькою селищними громадами Запорізької області.

Територія громади розташована в межах Гуляйпільського підвищення на межі з Приазовською височиною. Гуляйпільське підвищення являє собою найбільш рівнинні простори України. У цілому рельєф поверхні полого-хвилястий, із загальним підвищенням із північного сходу на південний захід. Схили поверхні майже не перевищують 6%.

Клімат помірно-континентальний.

 

Структура земельного фонду за категоріями земель: землі сільськогосподарського призначення складають 56436,972 га, землі житлової та громадської забудови - 450,0071га, землі природно-заповідного та іншого природоохоронного призначення – 70 га, землі лісогосподарського призначення - 2677,2678 га, землі історико-культурного призначення - 1,2 га, землі водного фонду – 300 га, землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони, та іншого призначення - 741,6033 га, інші - 390,1498 га.

    

До початку повномасштабного вторгнення сільське господарство було пріоритетною галуззю в економіці Розівської селищної територіальної громади.

Сільськогосподарську галузь громади представляли 6 товариств з обмеженою відповідальністю, одне державне підприємство – Розівська Дослідна станція ДУ ІЗК НААК України, 55 фермерських господарств, зареєстрованих на території громади. Основна спеціалізація сільгоспвиробників - вирощування зернових культур та соняшника. На даний час всі підприємства не здійснюють діяльність за законодавством України.

    

На початок повномасштабного вторгнення російської федерації в селищній раді було зареєстровано 136 пасік. На даний час діяльність не здійснюється.

 

До окупації території на території громади  діяло 76 суб'єктів підприємництва, кількість найманих працівників – становила 497 чоловік. Підприємницьку діяльність вели 161 фізична особа-підприємець. В 2023 році продовжили підприємницьку діяльність на території, підконтрольній Україні 19 фізичних осіб-підприємців, які продовжують сплачувати податки в бюджет громади.

 

Через окупацію території Розівської селищної територіальної громади з 2022 року  основними надходженнями до бюджету є податок на доходи фізичних осіб, що сплачують бюджетні установи та єдиний податок з фізичних осіб, що здійснюють підприємницьку діяльність на підконтрольній території.

 

 

Перелік основних бюджетоутворюючих підприємств бюджету Розівської селищної територіальної громади в 2023 році

тис. грн

Перелік підприємств

ПДФО

(79%)

Податок на прибуток

 

Плата за воду

Плата за надра

Плата за землю

Єдиний податок

Інші платежі, сплачені до місцевого бюджету

АТ «Укрзалізниця»

58,112

 

 

 

3922,046

 

 

ТОВ «ГРІНІС»

1,916

 

 

 

 

82,521

 

АТ КБ "ПРИВАТБАНК"

 

 

 

 

68,055

 

9,658

ТОВ "ЗАПОРІЖЖЯ-ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ"

0,803

 

 

 

 

69,601

 

ПАТ "УКРНАФТА"

 

 

 

 

 

 

32,874

ТОВ «АГРОФIРМА ВИШНЮВАТЕ»

25,775

 

 

 

 

 

 

Всього по основних бюджетоутворюючих підприємствах

86,606

 

 

 

3990,101*

152,122

44,532

*переплата земельного податку, який не планувався

 

  1. Доходи

 

Загальний фонд

 

Виконання дохідної частини бюджету в поточному році здійснювалося в умовах повномасштабного вторгнення російської федерації в Україну, що вплинуло на його виконання. Територія Розівської селищної територіальної громади повністю знаходиться в окупації з 03.03.2022 року.

 

До загального фонду бюджету Розівської селищної територіальної громади за 2023 рік надійшло 8 840, 611 тис. грн (без урахування трансфертів), що становить 64,97 % до річного плану (план 13 608,0 тис. грн.), що на 15 124,460 тис. грн або на 63 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 54 046,335 тис. грн або на 86 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року

 

Податку та збору на доходи фізичних осіб (11010000) (у співставних умовах) у 2023 надійшло 3 688,577 тис. грн., що на 4 936 423 тис. грн, або на 42,8 % менше річних планових показників (з урахуванням змін) та на 5 479,669 тис. грн., або на 59,8 % менше фактичних надходжень відповідного періоду  2022 року та на 27 768,756 тис грн, або на 88,3% менше, ніж фактичні надходження у 2021 році.

 

В тому числі надійшло:

  • податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати (11010100) – у 2023 році надійшло 3 041,042 тис. грн., що на 4 408,958 тис. грн., або на 59,2 %  менше річних планових показників (з урахуванням змін) та на 4 727,189 тис. грн, або на 59,8 % менше фактичних надходжень відповідного періоду  2022 року та на 18 422,879 тис грн, або на 79,5% менше, ніж фактичні надходження у 2021 році.

В порівнянні з показниками початкового річного плану у сумі 7 450,0 тис. грн, фактичні надходження менше на 4 408,958 тис. грн., або на 59,2 % у зв’язку зі втратою платників податку. При плануванні бюджету на 2023 рік були закладені очікувані надходження у разі деокупації території та запланований фонд заробітної плати з урахуванням відновлення роботи працівників органів місцевого самоврядування та інших установ, крім цього із 6 закладів загальної середньої освіти працював один в 2023 році, а з 01.09.2023 відновив роботу ще один; 

  • податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами (11010200) – у 2023 році надійшло 602,435 тис. грн., що на 347,564 тис. грн, або на 36,6 %  менше річних планових показників (з урахуванням змін) та на 413,411 тис. грн, або на 40,7 % менше фактичних надходжень відповідного періоду  2022 року та на 325,325 тис грн, або на 25,4% більше, ніж фактичні надходження у 2021 році. 

В порівнянні з показниками початкового річного плану у сумі 950,0 тис. грн, фактичні надходження менше на 347,564 тис. грн., або на 36,6 % у зв’язку з реорганізацією (розформуванням) підрозділу ГУ ДСНС України у Запорізькій області з червня 2023 року.

  • податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата (11010400) у 2023 році надійшло 45,786 тис. грн., що на 104,214 тис. грн., або на 69,5 %  менше річних планових показників (з урахуванням змін) та на 260,820 тис. грн, або на 85,1 % менше фактичних надходжень відповідного періоду  2022 року та на 8 573,151 тис грн, або на 98,8% менше, ніж фактичні надходження у 2021 році.

В порівнянні з показниками початкового річного плану у сумі 150,0 тис. грн., фактичні надходження менше на 45,786 тис. грн., або на 69,5 % у зв’язку з тимчасовою окупацією території громади і, як наслідок, з втратою платників податку. При плануванні бюджету були закладені очікувані надходження у разі деокупації території;

    • податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування (11010500)  у 2023 році виконання склало -0,687 тис. грн., що на 75,687тис. грн, менше річних планових показників (з урахуванням змін) та на 78,249 тис. грн, менше фактичних надходжень відповідного періоду  2022 року та на 1 098,051 тис грн, ніж фактичні надходження у 2021 році.

Виконання склало -0,687 тис грн при плані 75,0 тис грн через низькі надходження податку у 2023 році та поверненням отриманого податку на підставі висновків територіальних органів ДФС. При плануванні бюджету були закладені очікувані надходження у разі деокупації території

 

Податку на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності (11020200)  у 2023 році не планувався та не надходив, у 2022 році фактичні надходження склали 1,753 тис. грн, а у 2021 – 1,013 тис. грн.

Надходження податку не планувалося, оскільки у зв’язку з окупацією території Розівської селищної територіальної громади підприємства та установи призупинили свою діяльність.

 

Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів (13000000) )  у 2023 році не планувалася та не надходила, у 2022 році фактичні надходження склали 2,758 тис. грн, а у 2021 – 9,894 тис. грн. З них:

  •  рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів (крім рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування (13010200)  у 2023 та 2022 роках не надходило, у 2021 році надійшло 3,459 тис грн.
  • рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин загальнодержавного значення  (13030100) у 2023 році не планувалася та не надходила, у 2022 році фактичні надходження склали 2,758 тис. грн, а у 2021 – 6,435 тис. грн.

 Надходження податку у 2023 році не планувалося, оскільки у зв’язку з окупацією території Розівської селищної територіальної громади підприємства та установи призупинили свою діяльність.

 

Внутрішніх податків на товари та послуги (14000000) у 2023 році при плані  612,00 тис грн. не надходили, у 2022 році фактичні надходження склали 690,568 тис. грн, а у 2021 – 3 873,987 тис. грн.:

  • акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) (пальне) (14021900) ) у 2023 році при плані  92,00 тис грн. не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 98,804 тис. грн, а у 2021 – 619,807 тис. грн.
  • акцизного податку з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) (пальне) (14031900) ) у 2023 році при плані  340,00 тис грн. не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 413,982 тис. грн, а у 2021 – 2 110,747 тис. грн.
  • акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів (14040000) у 2023 році не планувався та не надходив, у 2022 році фактичні надходження склали 177,782 тис. грн, а у 2021 надійшло 1 143,433 тис. грн.

 

В порівнянні з показниками початкового річного плану у сумі 612,0 тис. грн, фактичні надходження не надходило. При плануванні бюджету були закладені очікувані надходження у разі деокупації території.

 

Місцевих податків (18000000) у 2023 році до загального фонду бюджету надійшло 5 207,348 тис. грн, що на 882,348 тис. грн, або на 20,4 % більше річних планових показників (з урахуванням змін), на 8 793,490 тис. грн або на 40,8 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 23 786,508 тис. грн або на 77,8 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.

Податку на майно (18010000) до бюджету за 2023 рік надійшло 4 050,562 тис. грн., що на 3 835,562 тис. грн, або на 94,7 % більше річних планових показників (з урахуванням змін), на 7 537,463 тис. грн або на 46,3 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 15 608,035 тис. грн або на 79,3 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року, а саме:

 

1) Податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (18010100, 18010200, 18010300, 18010400) у 2023 році надійшло 31,978 тис. грн, що на 183,022 тис. грн, або на 85,1 % менше річних планових показників (з урахуванням змін), при цьому на 187,577 тис. грн або на 85,4 % менше фактичних надходжень відповідного періоду минулого року та на 838,113 тис. грн або на 96,3 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року  в тому числі:

  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості, (18010100) у 2023 та 2022 роках не надходило, у 2021 році надійшло 2,931 тис. грн.

Надходження податку у 2023 році не планувалося у зв’язку з окупацією території Розівської селищної територіальної громади.

  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості (18010200) у 2023 році надійшло 0,373 тис.грн, на 0,373 тис. грн більше фактичних надходжень відповідного періоду минулого року та на 0,099 тис. грн або 21 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.  

Надходження податку у 2023 році не планувалося у зв’язку з окупацією території Розівської селищної територіальної громади.

 

  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості, (18010300) у 2023 році надійшло 0,358 тис. грн що на 9,642 тис. грн, або на 96,4 % менше річних планових показників (з урахуванням змін),  на 9,806 тис. грн або 96,5% менше фактичних надходжень відповідного періоду минулого року та на 353,826 тис. грн або 99,9 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року  

При плануванні бюджету були закладені очікувані надходження у разі деокупації території.

 

  • податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплаченого юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості (18010400) у 2023 році надійшло 31,067 тис. грн що на 173,933 тис. грн, або на 84,8 % менше річних планових показників (з урахуванням змін),  на 178,314 тис. грн або 85,2% менше фактичних надходжень відповідного періоду минулого року та на 481,427 тис. грн або 93,9 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року  

При плануванні бюджету були закладені очікувані надходження у разі деокупації території.

Також, Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо звільнення від сплати екологічного податку, плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за знищене чи пошкоджене нерухоме майно» від 11.04.2023 № 3050-IX платників звільнено від сплати податку на час тимчасової окупації території Розівської селищної територіальної громади.

 

2) Податку на нерухоме майно в частині плати за землю (18010500, 18010600, 18010700, 18010900)  у 2023 році надійшло 4 018,765 тис. грн, що на 4 018,765 тис. грн більше річних планових показників, при цьому на 7 349,705 тис. грн або на 64,6 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 14 769,742 тис. грн або на 78,6 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.

В тому числі:

  • земельного податку з юридичних осіб (18010500) у 2023 році надійшло 4 012,193 тис. грн, що на 4 012,193 тис. грн більше річних планових показників, що на 6 725,723 тис. грн або на 62,6 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 6 460,652 тис. грн або на 61,7 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.

Надходження податку у 2023 році не планувалося у зв’язку з окупацією території Розівської селищної територіальної громади.

Перевиконання утворилось за рахунок переплати земельного податку ПАТ Укрзалізниця та деякими установами, по якому надано пільгу і який не планувався в бюджеті.

  • земельного податку з фізичних осіб (18010700) у 2023 році надійшло 0,156 тис. грн, що на 0,156 тис. грн більше річних планових показників, що на 11,681 тис. грн або на 98,7 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 3 218,748 тис. грн або на 99,9 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.

Надходження податку у 2023 році не планувалося у зв’язку з окупацією території Розівської селищної територіальної громади.

  • орендної плати з юридичних осіб (18010600) у 2023 році надійшло 3,835 тис. грн, що на 3,835 тис. грн більше річних планових показників, що на 492,113 тис. грн або на 99,2 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 2 975,174 тис. грн або на 99,9 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.

Надходження податку у 2023 році не планувалося у зв’язку з окупацією території Розівської селищної територіальної громади.

  • орендної плати з фізичних осіб (18010900) у 2023 році надійшло 2,58 тис. грн, що на 2,58 тис. грн більше річних планових показників, що на 120,190 тис. грн або на 97,9 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 2 115,168 тис. грн або на 99,9 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.

Надходження податку у 2023 році не планувалося у зв’язку з окупацією території Розівської селищної територіальної громади.

Також, Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо звільнення від сплати екологічного податку, плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за знищене чи пошкоджене нерухоме майно» від 11.04.2023 № 3050-IX платників звільнено від сплати податку на час тимчасової окупації території Розівської селищної територіальної громади.

 

 

3) Єдиного податку (18050000)  у 2023 році надійшло 1 156,786 тис. грн, що на 2 950,214 тис. грн, або на 71,8% менше річних планових показників, що на 1 256,027 тис. грн або на 52,1 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 8 178,473 тис. грн або на 87,6 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року, в т.ч.:

  • єдиного податку з юридичних осіб (18050300) у 2023 році надійшло 82,521 тис. грн, що на 121,749 тис. грн, або на 36,5% менше річних планових показників, що на 47,497 тис. грн або на 36,5 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 175,70 тис. грн або на 68 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.

В порівнянні з показниками початкового річного плану у сумі 130,0 тис. грн, фактичні надходження склали 82,521 тис. грн. При плануванні бюджету були закладені очікувані надходження у разі деокупації території.

  • єдиного податку з фізичних осіб (18050400) у 2023 році надійшло 1 054,145 тис. грн, що на 324,145 тис. грн, або на 44,4% більше річних планових показників, що на 139,324 тис. грн або на 15,2 % більше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 544,287 тис. грн або на 34 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.

Податку надійшло більше на 324,145 тис. грн ніж заплановано у зв’язку зі збільшенням розміру мінімальної заробітної плита та появою нових платників.

  • єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків (18050500) (платники 4 групи) у 2023 році надійшло 20,12 тис. грн, що на 3 229,880 тис. грн, або на 99,9% менше річних планових показників, що на 1 347,825 тис. грн або на 98,5 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 7 458,487 тис. грн або на 99,7 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року.

При плануванні бюджету були закладені очікувані надходження у разі деокупації території

Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо звільнення від сплати екологічного податку, плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за знищене чи пошкоджене нерухоме майно» від 11.04.2023 № 3050-IX платників звільнено від сплати податку на час тимчасової окупації території Розівської селищної територіальної громади.

 

 

Доходів від власності та підприємницької діяльності  (21000000) у 2023 році не планувалося та не надходили, у 2022 році фактичні надходження склали 16,8 тис. грн, а у 2021 – 47,854 тис. грн, в т.ч.:

  • адміністративних штрафів та інших санкцій (21081100) у 2023 та 2022 роках не планувалося та не надходили, а у 2021 – 1,054 тис. грн.
  • адміністративних штрафів та штрафних санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів (21081500) у 2023 році не планувалося та не надходили, у 2022 році фактичні надходження склали 16,8 тис. грн, а у 2021 – 46,8 тис. грн.

 

Адміністративних зборів та платежів, доходів від некомерційної господарської діяльності (22000000), у 2023 році при плані  46,00 тис грн. не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 45,833 тис. грн, а у 2021 – 353,128 тис. грн, в т.ч.:

 

Плата за надання адміністративних послуг (22010000) у 2023 році при плані  46,00 тис грн. не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 44,555 тис. грн, а у 2021 – 323,915 тис. грн, з них:

 

  • адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (22010300) у 2022 та 2023 році не планувалося та не надходило, а у 2021 надійшло 0,68 тис. грн.

 

  • плати за надання інших адміністративних послуг (22012500) 22010000 у 2023 році при плані  10,00 тис грн. не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 7,895 тис. грн, а у 2021 – 219,65 тис. грн. 
  • адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (22012600 у 2023 році при плані  36,00 тис грн. не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 36,660 тис. грн, а у 2021 – 103,610 тис. грн. Недовиконання плану виникло у зв’язку зі зменшенням кількості звернень громадян за послугами.

В порівнянні з показниками початкового річного плану у сумі 46,0 тис. грн, фактичні надходження не надходило. При плануванні бюджету були закладені очікувані надходження у разі деокупації території.

 

Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном  (22080000) у 2023 році не планувалося та не надходили, у 2022 році фактичні надходження склали 0,112 тис. грн, а у 2021 – 1,153 тис. грн, з них:

  • надходжень від орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності (22080400) у 2023 році не планувалося та не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 0,112 тис. грн, а у 2021 – 1,153 тис. грн.

 

Державного мита (22090000) у 2023 році не планувалося та не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 1,166 тис. грн, а у 2021 – 28,059 тис. грн, з них: 

  • державного мита, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину і дарування (22090100) у 2023 році не планувалося та не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 1,030 тис. грн, а у 2021 – 26,019 тис. грн;
  • державного мита, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України (22090400)  у 2023 році не планувалося та не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 0,136 тис. грн, а у 2021 – 2,04 тис. грн.

 

Інших неподаткових надходжень (24000000) у 2023 році не планувалося та не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 38,275 тис. грн, а у 2021 – 115,33 тис. грн, в т.ч.:

  • інших неподаткових надходжень (24060300)  (плати за рекламу) у 2023 році не планувалося та не надходило, у 2022 році фактичні надходження склали 38,275 тис. грн, а у 2021 – 115,33 тис. грн

 

Надходження від продажу основного капіталу (31000000) у 2023 та 2022 роках не планувалося та не надходило, а у 2021 році надійшло у розмірі 0,64 тис. грн незапланованих надходжень.

 

Міжбюджетні трансферти

 

За 2023 рік до загального фонду бюджету Розівської територіальної громади надійшло 63 660,689 тис. грн  міжбюджетних трансфертів, а саме:

базової дотації – 20 500,200 тис. грн (100,0 % планових показників);

додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв`язку з повномасштабною збройною агресією Російської федерації – 25 282,900 тис. грн (100,0 % планових показників);

освітньої субвенції -  17 381,800 тис. грн (100,0 % планових показників);

субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції  - 495,789 тис. грн (100,0 % планових показників).

  

Спеціальний фонд

 

Доходів спеціального фонду (власні надходження бюджетних установ) до бюджету Розівської селищної територіальної громади у 2023 році надійшло 1 111,50  тис. грн., затверджений план перевиконано на 1 111,50  тис. грн.

 

Інших податків та зборів (19010000) (екологічний податок) до бюджету громади у 2023 році не надходило, у 2022 році надійшло 9,368 тис. грн, а у 2021 році - 62,232 тис. грн, в т.ч.:

    • екологічного податку, який справляється за викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин стаціонарними джерелами забруднення (за винятком викидів в атмосферне повітря двоокису вуглецю) (19010100) у 2023 році не надходило, у 2022 році надійшло 5,269 тис. грн, а у 2021 році – 16,503 тис. грн;
    • надходжень від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів відходів як вторинної сировини (19010300) у 2023 році не надходило, у 2022 році надійшло 4,099 тис. грн, а у 2021 році – 45,729 тис. грн.

 Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо звільнення від сплати екологічного податку, плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за знищене чи пошкоджене нерухоме майно» від 11.04.2023 № 3050-IX платників звільнено від сплати податку на час тимчасової окупації території Розівської селищної територіальної громади.

 

Грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності (24061200) у 2023 році не надходило, у 2022 році надійшло 1,566 тис. грн, а у 2021 році – 1,168 тис. грн 

Власних надходжень бюджетних установ (25000000) у 2023 році надійшло 1 111,5 тис. грн, що на 1 111,5 тис. грн більше річних планових показників, що на 938,162 тис. грн або у 6,4 рази більше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 2 475,699 тис. грн або на 69 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року в т. ч.:

 

Надходжень від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством (25010000) - у 2023 році не планувалось та не надходило, у 2022 році надійшло 59,789 тис. грн, а у 2021 році – 393,867 тис. грн; а саме:

  • плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю (25010100) у 2023 році не планувалось та не надходило, у 2022 році надійшло 58,775 тис. грн, а у 2021 році – 365,717 тис. грн;
  • надходжень бюджетних установ від додаткової (господарської) діяльності (25010200) у 2023 та 2022 роках не планувалось та не надходило, а у 2021 році надійшло  2,10 тис. грн;
  • надходжень бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна) (25010400) у 2023 році не планувалось та не надходило, у 2022 році надійшло 1,014 тис. грн, а у 2021 році – 26,050 тис. грн.

 

Інших джерел власних надходжень бюджетних установ (25020000) у 2023 році надійшло 1 111,5 тис. грн, що на 1 111,5 тис. грн більше річних планових показників, що на 997,951 тис. грн або у 9,8 рази більше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 2 081,833 тис. грн або на 65 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року, перевиконання зумовлені надходженнями бюджетних установ в натуральній формі. А саме:

  • благодійних внесків, грантів та дарунків (25020100) у 2023 році надійшло 1 111,5 тис. грн, що на 1 111,5 тис. грн більше річних планових показників, що на 997,951 тис. грн або у 9,8 рази більше фактичних надходжень відповідного періоду 2022 року та на 1 743,101 тис. грн або на 61 % менше фактичних надходжень відповідного періоду 2021 року
  • надходжень, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів з відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об’єктів (25020200) у 2023 та 2022 роках не планувалось та не надходило, а у 2021 році надійшло  338,732 тис. грн.

 

Інших субвенцій з місцевого бюджету (41053900) у 2023 та 2022 роках не планувалось та не надходило, а у 2021 році надійшло 600,0 тис. грн.   

 

До цільового фондуутвореного Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади (50110000) у 2023 році не планувалось та не надходило, у 2022 році надійшло 1,121тис. грн, а у 2021 році – 15,064 тис. грн

 

 

 

  1. Видатки та заборгованість

 

З бюджету Розівської селищної територіальної громади фінансуються апарат та виконавчі органи селищної ради, заклади загальної середньої освіти, заклади дошкільної освіти, позашкільні та інші заклади освіти, культури, фізичної культури. З березня 2022 року територія селищної ради знаходиться в окупації, всі установи працюють виходячи зі своїх можливостей.

При плануванні видаткової частини бюджету по всіх галузях, що утримуються за рахунок бюджету Розівської селищної територіальної громади було проведено вичерпні заходи щодо приведення мережі у відповідність до бюджетних призначень.

 

ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ

 

КПКВКМБ 0150 «Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад»

 

Видатки на утримання органів місцевого самоврядування в 2023 році проводились відповідно до надходжень доходів місцевого бюджету.

Видатки на утримання місцевої ради за 2023 рік склали 6 192,063 тис. грн при затвердженому плані з урахуванням змін в сумі 10 933,180 тис. грн.

Фактичні видатки по заробітній платі з нарахуваннями за 2023 рік склали 6 118,694 тис. грн при затвердженому плані в сумі 9 628,0 тис. грн. Заробітна плата працівникам органів місцевого самоврядування нараховувалась у відповідності з Постановою КМУ від 09.03.2006 №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів місцевого самоврядування, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами та доповненнями). Фонд заробітної плати посадових осіб органів місцевого самоврядування складається із окладу, рангу, надбавки за вислугу років, надбавки за високі досягнення у праці, премії, матеріальної допомоги на оздоровлення та матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань працюючим працівникам, та 2/3 окладу з урахуванням надбавки за вислугу років працівникам, що перебувають в простої. З березня 2022 року територія селищної ради знаходиться в окупації, тому з 03 березня 2022 року для працівників, що не можуть здійснювати повноваження, запроваджено простій.       

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було:

 придбано канцелярські товари на суму 29,099 тис. грн., прапори України  на суму 1,157 тис. грн., калькулятори, токени, флешки на суму 11,969 тис. грн;

сплачено послуги з технічної підтримки сайту на суму 7,5 тис грн, ліцензійне користування та обслуговування програм на суму 18,36 тис. грн, заправка та ремонт картриджів на суму 4,985 тис. грн.

Видатки спеціального фонду склали 59,414 тис. грн.:

за рахунок інших джерел власних надходжень – 59,414 тис. грн, а саме:

КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» – 59,414 тис. грн:

  • оприбутковано канцелярські товари на суму 10,424 тис. грн та комп’ютерне обладнання та приладдя та їх комплектуючі на суму 29,306 тис. грн, які передано Благодійною організацією «Благодійний Фонд «Стабілізейшен Суппорт Сервісез» для організації роботи спеціаліста відділу соціального захисту населення;
  • оприбутковано ноутбук на суму 19,684 тис. грн, який передано Управлінням Верховного комісара ООН у справах біженців для організації роботи спеціаліста відділу соціального захисту населення.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року склала 1,800 тис. грн по КЕКВ 2282 (проходження курсу навчання у сфері здійснення публічних закупівель з забезпеченням спеціаліста іменним сертифікатом).

 

 

КПКВКМБ 0160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах»

 

Видатки на утримання Фінансового відділу Розівської селищної ради за 2023 рік склали 539,408 тис. грн при затвердженому плані з урахуванням змін в сумі 742,300 тис. грн.

Фактичні видатки по заробітній платі з нарахуваннями за 2023 рік склали 531,158 тис. грн. при затвердженому плані в сумі 1 091,099 тис. грн. Заробітна плата працівникам органів місцевого самоврядування нараховувалась у відповідності з Постановою КМУ від 09.03.2006 №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів місцевого самоврядування, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами та доповненнями). Фонд заробітної плати посадових осіб органів місцевого самоврядування складається із окладу, рангу, надбавки за вислугу років, надбавки за високі досягнення у праці, премії, матеріальної допомоги на оздоровлення. З березня 2022 року територія селищної ради знаходиться в окупації, тому з 03 березня 2022 року для працівників, що не можуть здійснювати повноваження, запроваджено простій.   

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було оплачено ліцензійне обслуговування програми на суму 8,250 тис грн.     

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

Указом Президента України від 07.04.202 року № 197/2023 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Запорізькій області» утворено Розівську селищну військову адміністрацію.

Видатки на утримання Розівської СВА за 2023 рік склали 1 670,392 тис. грн при затвердженому плані з урахуванням змін в сумі 1 958,300 тис. грн.

Фактичні видатки по заробітній платі з нарахуваннями за 2023 рік склали 1 480,653 тис. грн. при затвердженому плані в сумі 1 654,370 тис. грн. Заробітна плата працівникам Розівської СВА нараховувалась у відповідності з Постановою КМУ від 09.03.2006 №268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів місцевого самоврядування, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами та доповненнями). Фонд заробітної плати посадових осіб органів місцевого самоврядування складається із окладу, рангу, надбавки за вислугу років, надбавки за високі досягнення у праці, премії, матеріальної допомоги на оздоровлення.

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було:

придбано ноутбуки на суму 79,996 тис. грн, принтери та багатофункціональні пристрої на суму 80,900 тис. грн, канцелярські товари на суму 20,032 тис. грн.

оплачено послуги з ліцензійного обслуговування програм на суму 4,810 тис. грн та послуги з заправки картриджів на суму 4,0 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

ОСВІТА

 

У 2023 році до мережі установ освіти входили 3 дошкільні заклади освіти (з яких 1 сезонний та 1 без контингенту), 1 сільський заклад загальної середньої освіти, 3 сільських НВК, 1 селищний заклад загальної середньої освіти, 1 селищний опорний заклад загальної середньої освіти, позашкільний заклад, центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти, інклюзивно-ресурсний центр, мистецька школа.

 

 

КПКВКМБ 1010 «Надання дошкільної освіти»

 

Відповідно до ст.89, п. 20 Прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу із змінами, внесеними згідно із Законом України від 28.12.2014 № 79-VIII дошкільні навчальні заклади утримуються за рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади.

З 03.03.2022 року територія Розівської селищної територіальної громади знаходиться в тимчасовій окупації Російською Федерацією, заклади дошкільної освіти знаходяться в простої.

В бюджеті Розівської селищної територіальної громади видатки на утримання дошкільних закладів освіти склали 1 581,000 тис. грн при затвердженому плані з урахуванням змін в сумі 3 268,240 тис. грн..

У загальному обсязі видатків видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять 1 577,510 тис. грн.

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було придбано токіни на суму 2,040 тис. грн та оплачено послуги з ліцензійного обслуговування програм на суму 1,45 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 1021 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти»

 

В бюджеті Розівської селищної територіальної громади видатки на утримання закладів загальної середньої освіти та навчально-виховних комплексів склали 2 578,274 тис. грн при затвердженому плані з урахуванням змін в сумі 7 119,067 тис. грн.

З 03.03.2022 року територія Розівської селищної територіальної громади знаходиться в тимчасовій окупації російською федерацією, Опорний ЗЗСО та Азовський(сільський) ЗЗСО на кінець року здійснюють свою діяльність дистанційно, всі інші 4 заклади загальної середньої освіти знаходяться в простої.

У загальному обсязі видатків видатки на заробітну плату з нарахуванням склали 2 561,127 тис. грн при плані 6 279,227 тис. грн.

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було придбано токіни на суму 9,660 тис. грн та оплачено послуги з ліцензійного обслуговування програм на суму 7,488 тис. грн.

Видатки спеціального фонду в 2023 році при плані 1 052,086 тис. грн склали 1 052,086 тис. грн за рахунок коштів отриманих з інших джерел власних надходжень, а саме:

КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар» – 738,255 тис. грн:

  • оприбутковано ноутбуки, сумки для них, мишки та навушники (по 5 одиниць) на суму 46,572 тис. грн., які передано Департаментом освіти Запорізької обласної державної адміністрації;
  • оприбутковано 37 ноутбуків, на суму 598,098 тис. грн., які отримані як благодійна допомога від Благодійна організація «Благодійний фонд «СПІВДІЯ»;
  • оприбутковано 6 планшетів на суму 55,157 тис. грн., які передано від Корейського агенства міжнародного співробітництва (КОІСА);
  • оприбутковано 4 хромбуки на суму 38,428 тис. грн., які передано Департаментом освіти Запорізької обласної державної адміністрації (представництво дитячого фонду ООН в Україні (ЮНІСЕФ).

КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» - 313,831 тис. грн, а саме:

  • оприбутковано 6 ноутбуків, на суму 124,812 тис. грн., які отримані як благодійна допомога від Благодійна організація «Благодійний фонд «СПІВДІЯ»;
  • оприбутковано 8 ноутбуків, на суму 189,019 тис. грн., які отримані як благодійна допомога від Ukraine House DC Foundation. Inc..

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року склала 0,835 тис. грн, а саме

КЕКВ 2230 – 0,199 тис. грн (продукти харчування),

КЕКВ 2240 – 0,636 тис. грн (медогляд працівників).

 

КПКВКМБ 1031 «Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти»

 

В 2023 році в бюджеті Розівської селищної територіальної громади за рахунок коштів освітньої субвенції з Державного бюджету видатки на заробітну плату з нарахуванням педагогічним працівникам склали 14 597,158 тис. грн при плані 17 381,8 тис. грн. Фондом заробітної плати педагогічних осіб забезпечено виплату окладу з підвищенням, доплат та надбавок обов’язкового характеру, матеріальної допомоги на оздоровлення та щорічної грошової винагороди.  Педрацівникам закладів, що знаходяться в простої оплати праці здійснювалась в обсязі 2/3 окладу з урахуванням надбавки за вислугу років.

З 03.03.2022 року територія Розівської селищної територіальної громади знаходиться в тимчасовій окупації російською федерацією, Опорний ЗЗСО та сільський ЗЗСО на кінець року здійснюють свою діяльність дистанційно всі інші 4 заклади загальної середньої освіти знаходяться в простої.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

 

 

 

 КПКВКМБ 1070 «Надання позашкільної освіти закладами позашкільної освіти, заходи із позашкільної роботи з дітьми»

 

В бюджеті Розівської селищної територіальної громади передбачено фінансування 1 позашкільного закладу. Видатки на утримання закладу в 2023 році склали 565,537 тис. грн при затвердженому плані з урахуванням змін 850,310 тис. грн.

З 03.03.2022 року територія Розівської селищної територіальної громади знаходиться в тимчасовій окупації російською федерацією, заклад знаходиться в простої.

Фонд оплати праці на 2022 рік затверджений з урахуванням змін в сумі 844,310  тис. грн. Касові видатки склали 561,327 тис. грн. Педрацівникам закладів, що знаходяться в простої оплати праці здійснювалась в обсязі 2/3 окладу з урахуванням надбавки за вислугу років.

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було придбано токіни на суму 2,760 тис. грн та оплачено послуги з ліцензійного обслуговування програм на суму 1,45 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 1080 «Надання спеціалізованої освіти мистецькими школами»

 

З бюджету Розівської селищної територіальної громади в 2023 році  мистецька школа не фінансувалась.

З 03.03.2022 року територія Розівської селищної територіальної громади знаходиться в тимчасовій окупації Російською Федерацією, заклад рацює під окупаційною владою, трудові відносини з керівником призупинені.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року склала 1,52 тис. грн по КЕКВ 2240 (програмне забезпечення).

 

 

КПКВКМБ 1141 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері освіти»

 

На утримання центру фінансово-господарського обслуговування закладів освіти затверджені видатки в сумі 909,200 тис. грн. Касові видатки у 2023 році склали 646,027 тис. грн. Із загального обсягу видатків заробітна плата з нарахуваннями склала 626,577 тис. грн.

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було оплачено послуги з ліцензійного обслуговування програм на суму 19,45 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 1142 «Інші програми та заходи у сфері освіти»

 

В 2024 році на виконання заходів Селищної програми «Розвиток освіти Розівської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки» видатки передбачені в обсязі 5 004,370 тис. грн. Касові видатки склали 0,75 тис грн на виплату щорічної грошової винагороди обдарованій та талановитій молоді.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 1151 «Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок коштів місцевого бюджету»

 

На утримання інклюзивно-ресурсного центру затверджені видатки в сумі 2,410 тис. грн.

Касові видатки по загальному фонду у 2023 році склали 1,450 тис. грн (оплата ліцензійного обслуговування програми).

  Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року склала 0,954 тис. грн по КЕКВ 2240 (медогляд працівників).

 

 

КПКВКМБ 1152 «Забезпечення діяльності інклюзивно-ресурсних центрів за рахунок освітньої субвенції»

 

В 2023 році за рахунок коштів субвенції з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції видатки на заробітну плату з нарахуванням склали 283,579 тис. грн при плані 495,789 тис. грн. Заклад знаходиться в простої, педрацівникам закладу оплата праці здійснювалась в обсязі 2/3 окладу з урахуванням надбавки за вислугу років.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я

 

Станом на 01.01.2024 на території Розівської селищної територіальної громади знаходяться 2 заклади охорони здоров’я, а саме:

Комунальне некомерційне підприємство "Розівська  районна лікарня" Розівської селищної ради Розівського району Запорізької області з 01.07.2022 на контакт не виходить, НСЗУ припинило фінансування.

Комунальне некомерційне підприємство "Розівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Розівської селищної ради Пологівського району Запорізької області працювало дистанційно, частина медпрацівники працювала в окупації, частина працівників в простої.

З 03.03.2022 року територія Розівської селищної територіальної громади знаходиться в тимчасовій окупації російською федерацією, фінансування закладів охорони здоров’я, за рахунок коштів бюджету Розівської селищної тариторіальної громади, не здійснюється.

 

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ ТА СОЦІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

КПКВКМБ 3241 «Забезпечення діяльності інших закладів у сфері соціального захисту і соціального забезпечення»

 

З 03.03.2022 року територія Розівської селищної територіальної громади знаходиться в тимчасовій окупації російською федерацією. З квітня місяця 2022 року переважна більшість працівників на чолі з керівником закладу працює з окупаційною владою і фінансування не отримує. З керівником призупинені трудові відносини.

На фінансування КУ «Центр надання соціальних послуг» в бюджеті Розівської селищної територіальної громади у 2023 році передбачені кошти в сумі 3 316,400 тис. грн. Фонд оплати праці затверджений в сумі 3 287,400 тис. грн. Касові видатки протягом 2023 року не здійснювалися.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2024 року по спеціальному фонду склала 2,102 тис грн по КЕКВ 2210 (господарські товари).

 

 

КПКВКМБ 3242 «Інші заходи у сфері соціального захисту і соціального забезпечення»

 

На виконання заходів селищної програми «Соціальна підтримка громадян Розівської селищної територіальної громади на 2022 - 2024 роки» з бюджету Розівської селищної територіальної громади у 2023 році, при затвердженому плані з урахуванням змін в сумі 1 220,400 тис. грн., касові видатки склали 40,0 тис. грн (надання адресної матеріальної допомоги 5 громадянам)

На виконання Селищної Програми «Підтримка військовослужбовців, учасників бойових дій потерпілих внаслідок російської агресії та війни в Україні, зареєстрованих на території Розівської селищної територіальної громади, а також їх рідних на 2023-2025 роки» з бюджету Розівської селищної територіальної громади у 2023 році, при затвердженому плані з урахуванням змін в сумі 1 734,630 тис. грн., касові видатки склали 25,890 тис. грн (надання одноразової матеріальної допомоги учаснику бойових дій на лікування (реабілітацію)).

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

 

 

 

КУЛЬТУРА

 

З бюджету Розівської селищної територіальної громади у 2023 році фінансувалися 4 заклади культури, з яких: Центр культури та дозвілля, музей, Розівська центральна бібліотека, центр фінансово-господарського обслуговування закладів культури.

З 03.03.2022 року територія Розівської селищної територіальної громади знаходиться в тимчасовій окупації Російською Федерацією, заклади знаходяться в простої.

По установам культури затверджені видатки з урахуванням змін в сумі 3 159,633 тис. грн.

Фонд заробітної плати з нарахуваннями по загальному фонду за 2023 рік склав 3 014,060 тис. грн.

 

 

КПКВКМБ 4030 «Забезпечення діяльності бібліотек»

 

На фінансування Розівської центральної бібліотеки в бюджеті Розівської селищної територіальної громади у 2023 році передбачені кошти в сумі 616,670 тис. грн., фактичні видатки склали 307,876 тис. грн. Фонд оплати праці затверджений в сумі 610,240 тис. грн., касові видатки склали 306,356 тис. грн. Видатки на оплату працівникам в простої здійснювались в розмірі 2/3 окладу з урахуванням надбавки за вислугу років.

 

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було погашено кредиторську заборгованість з послуг з ліцензійного обслуговування програм на суму 1,52 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 4040 «Забезпечення діяльності музеїв і виставок»

 

На фінансування Розівського краєзнавчого музею в бюджеті Розівської селищної територіальної громади у 2023 році передбачені кошти в сумі 236,600 тис. грн, фактичні видатки склали 210,438 тис. грн. Фонд оплати праці затверджений в сумі 231,080 тис. грн, касові видатки склали 208,918 тис. грн.

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було погашено кредиторську заборгованість з послуг з ліцензійного обслуговування програм на суму 1,52 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 4060 «Забезпечення діяльності палаців i будинків культури, клубів, центрів дозвілля та інших клубних закладів»

 

На фінансування Центру культури і дозвілля в бюджеті Розівської селищної територіальної громади у 2023 році передбачені кошти в сумі 1 556,913 тис. грн, фактичні видатки склали 737,215 тис. грн. Фонд оплати праці затверджений в сумі 1 444,400 тис. грн, касові видатки склали 734,702 тис. грн. Видатки на оплату працівникам в простої здійснювались в розмірі 2/3 окладу з урахуванням надбавки за вислугу років.

 

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було погашено кредиторську заборгованість з послуг з ліцензійного обслуговування програм на суму 2,513 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 4081 «Забезпечення діяльності інших закладів в галузі культури і мистецтва»

 

На утримання центру фінансово-господарського обслуговування закладів культури затверджені видатки в сумі 749,360 тис. грн. Заклад працює дистанційно. Касові видатки у 2023 році склали 519,984 тис. грн. Із загального обсягу видатків заробітна плата з нарахуваннями склала 518,464 тис. грн.

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було погашено кредиторську заборгованість з послуг з ліцензійного обслуговування програм на суму 1,52 тис. грн.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2024 року по загальному фонду склала 4,5 тис грн по КЕКВ 2210 (принтер).

 

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ

 

 

 КПКВКМБ 5031 «Утримання та навчально-тренувальна робота комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл»

 

На утримання ДЮСШ затверджені видатки в сумі 437,610 тис. грн. Касові видатки у 2023 році склали 196,113 тис. грн. Із загального обсягу видатків заробітна плата з нарахуваннями склала 194,069 тис. грн. Заклад знаходиться в простої, видатки на оплату працівникам в простої здійснювались в розмірі 2/3 окладу з урахуванням надбавки за вислугу років.

 

За рахунок коштів бюджету Розівської селищної територіальної громади було оплачено послуги з ліцензійного обслуговування програм на суму 2,044 тис. грн.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

   

 

 

 

 

 

ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

 

 

 КПКВКМБ 7390 «Розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг»

 

В 2023 році на виконання заходів Селищної програми «Відновлення системи надання адміністративних послуг і розвитку мережі Центру надання адміністративних послуг на території Розівської селищної територіальної громади на 2023-2025 роки» видатки передбачені в обсязі 2 600,0 тис. грн. Касові видатки не здійснювалися.

Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 7680 «Членські внески до асоціацій органів місцевого самоврядування»

 

На виконання заходів селищної програми «Представлення інтересів Розівської селищної територіальної громади в  місцевій асоціації органів місцевого самоврядування «Регіональний центр розвитку спроможних територіальних громад Запорізької області на 2022 - 2024 роки» Розівською селищною радою передбачено сплату членських внесків до Асоціації органів місцевого самоврядування у сумі 8,27 тис. грн. Касові видатки не проводилися.

Кредиторська заборгованість станом на 01.01.2024 року по загальному фонду склала 8,27 тис грн по КЕКВ 2800 (сплата членських внесків).

 

 

ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ

 

 

КПКВКМБ 8110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха»

 

На виконання заходів селищної програми «Створення та використання місцевого матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на території Розівської селищної територіальної громади на 2022-2024 роки» передбачені кошти в обсязі  1 832,300 тис. грн. Касові видатки не проводилися.

На виконання заходів Комплексної програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в мирний час та особливий період на території Розівської  селищної ради на 2023-2025 роки передбачені кошти в обсязі  2 250,000 тис. грн. Касові видатки не проводилися.

 Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 8230 «Інші заходи громадського порядку та безпеки»

 

На виконання заходів Комплексної програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в мирний час та особливий період на території Розівської  селищної ради на 2023-2025 роки передбачені кошти в обсязі  3 200,000 тис. грн. Касові видатки не проводилися.

 Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 8240 «Заходи та роботи з територіальної оборони»

 

На виконання заходів Селищної програми "Призовна дільниця, мобілізаційна підготовка та територіальна оборона на 2020-2024 роки" передбачені кошти в обсязі  300,000 тис. грн. Касові видатки склали 239,580 тис. грн, які було направлено на придбання та подальшу передачу товарно-матеріальних цінностей (спеціальний та формений одяг, індивідуальне обмундирування, захисне взуття)  добровольцям ДФЗТГ № 6 "Запоріжжя" - представникам території Розівської селищної територіальної громади.

 Кредиторська заборгованість по загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року відсутня.

 

 

КПКВКМБ 8700 «Резервний фонд»

 

В бюджеті Розівської селищної територіальної громади на 2022 рік передбачений резервний фонд в сумі 7 004,124 тис. грн. Протягом року кошти не використовувались.

 

  1. Фінансування

 

 Структура залишків на рахунках бюджетних установ та бюджету Розівської селищної ради по  загальному та спеціальному фондах станом на 01.01.2024 року:

 Загальний фонд – 53 335,4 тис. грн.

 Спеціальний фонд – 513,2 тис. грн з них:

      • податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів – 5,4 тис. грн.;
      • збір за забруднення навколишнього природного середовища – 331,0 тис. грн.;
      • бюджет розвитку – 167,3 тис. грн.;
      • цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади – 9,5 тис. грн.;
      • надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського  і лісогосподарського виробництва – 0,001 тис.грн.

Залишок коштів на початок 2024 року утворився за рахунок жорсткої економії коштів по галузях та за рахунок вільного залишку коштів станом на 01.01.2023 року.

 

  1. Кредитування

 

В 2023 році бюджетом Розівської селищної територіальної громади позику на покриття тимчасового касового розриву місцевого бюджету, пов’язаного із забезпеченням захищених видатків за рахунок коштів єдиного казначейського в Управлінні Державної казначейської служби України у Розівському районі Запорізької області не отримувалась.

  

  1. Міжбюджетні трансферти

 

КПКВКМБ 9150 «Інші дотації з місцевого бюджету»

 

В 2023 році з бюджету Розівської селищної територіальної громади було виділено іншу дотацію обласному бюджету на виконання спільних обласних заходів оборонного спрямування в сумі 870,000 тис. грн. Касові видатки склали 870,000 тис. грн.

 

 

КПКВКМБ 9800 «Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів»

 

 В 2023 році на виконання заходів Селищної Програми забезпечення пожежної безпеки, запобігання і реагування на надзвичайні ситуації на 2023 рік на території населених пунктів Розівської селищної ради з бюджету Розівської селищної територіальної громади було передбачено капітальний трансферт ГУ ДСНС України у Запорізькій області сумі 850,000 тис. грн на придбання спеціалізованого автомобіля. Касові видатки склали 850,000 тис. грн.

 

 

 Фінансовим відділом Розівської селищної ради здійснюється перевірка виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ. Заробітна плата нараховується своєчасно та відповідно до галузевих наказів. Також, постійно здійснюється контроль за  своєчасним затвердженням змін до штатних розписів установ, що фінансуються з бюджету Розівської селищної територіальної громади, за нарахуванням  заробітної плати і фінансуванням видатків  на оплату праці,  про що свідчить відсутність заборгованості із зазначених виплат.

 

 

Інформація щодо діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією після 24.02.2022

 

Територія Розівської селищної територіальної громади була окупована військами російської федерації 03.03.2022 року. Невелика кількість працівників апарату та виконавчих органів селищної ради виїхали з ТОТ та відновили роботу на території, підконтрольній Україні.  Із загальної чисельності працівників ради, що перебувають в трудових відносинах (65) в 2023 році працювало 11, з яких:

апарат селищної ради -6;

відділ освіти – 2;

відділ ЦНАП -1;

держреєстратор -1;

служба у справах дітей -1;

фінансовий відділ -1;

відділ архітектури та містобудування -0 (в вересні 2023року звільнився 1).

 

В простої перебувають 29 працівників, з 22 працівниками призупинені трудові відносини, 2- у відпустці без збереження заробітної плати, 1- у відпустці по догляду за дитиною.

 

Указом Президента від 7 квітня 2023 року № 197/2023 «Про утворення військових адміністрацій населених пунктів у Запорізькій області» була утворена Розівська селищна військова адміністрація Пологівського району Запорізької області, розпорядженням Президента України від 07.04.2023 № 55/2023-рп «Про призначення С. Нестеренко начальником Розівської селищної військової адміністрації» було призначено селищного голову на посаду начальника селищної військової адміністрації, якому передані Постановою Верховної Ради від 02.05.2023 № 3059-ІХ «Про здійснення начальниками військових адміністрацій населених пунктів у Бердянському, Василівському, Мелітопольському та Пологівському районах Запорізької області повноважень, передбачених частиною другою статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» відповідні повноваження.

Штатна чисельність СВА 10, фактично зайняті посади – 5.

 

В період січень – квітень 2023 року було прийнято 11 розпоряджень селищного голови з основної діяльності, проведено 3 засідання виконкому селищної ради, на якому прийнято 7 рішень проведена 1 сесія Розівської селищної ради, на якій затверджено бюджету Розівської селищної територіальної громади на 2023 рік. В період травень-грудень 2023 року було прийнято 108 розпоряджень селищного голови з питань основної діяльності.

 В 2023 році на розгляд до Розівської селищної ради та Розівської селищної військової адміністрації надійшло 1 депутатське звернення та 65 звернень громадян, що стосувались різних проблемних питань життєдіяльності в умовах воєнного стану. Із загальної кількості звернень: 3 письмових та 62 усних. У зверненнях було порушено 72 питання, які стосувались:

  • питання забезпечення/надання гуманітарної або матеріальної допомоги внутрішньо переміщеним особам громади – 27 питань;
  • питання щодо можливого працевлаштування після деокупації — 8 питань;
  • питання щодо отримання соціального житла та ліків — 1 питання;
  • питання щодо створення офіційних сторінок громади у соціальних мережах — 1 питання;
  • питання щодо створених органів самоорганізації населення — 1 питання;
  • питання щодо отримання статусу ВПО у м. Запоріжжя — 1 питання;
  • питання щодо надання адресної матеріальної допомоги — 5 питань;
  • Решта питань стосувались: надання довідки - 28 питань.

У звітному періоді від вразливих верств населення до Розівської селищної ВА/ради надійшло 10 звернень, у тому числі: від учасників бойових дій – 1, від осіб з інвалідністю І, ІІ, ІІІ групи - 2, від членів багатодітних сімей, одиноких матерів надійшло 7 звернень.

 

З метою інтеграції, соціальної адаптації та захисту внутрішньо переміщених осіб (далі- ВПО) з території Розівської територіальної громади на виконання Закону України  «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб» Розівською селищною радою проводяться заходи, спрямовані на соціальну адаптацію та захист ВПО нашої громади, а саме ведеться облік ВПО з числа мешканців громади, що зареєстровані на території  м. Запоріжжя та Запорізького району. На обліку перебувають  296 сімей (562 громадянина), серед яких є особи соціально-вразливих категорій: інваліди – 35 осіб, багатодітні сім’ї – 8, сім’ї з дітьми – 67, люди похилого віку (60+) – 50 осіб.

Розівською СВА, Розівської селищною радою, за участю громадських організацій, благодійних фондів, волонтерських організацій вищезазначеним ВПО систематично надається гуманітарна та благодійна допомога. Також, з метою вирішення нагальних проблем ВПО створені Telegram канал - ВПО Розівської ТГ: URL адреса: https://t.me/c/1884384435/4138 та телеграм канал - Розівська ТГ URL адреса: https://t.me/RozivskaTGPology, а також офіційний веб-сайт Розівської селищної ради, на сторінках яких висвітлена інформація щодо гуманітарної «гарячої лінії» 0800 503 508, яка створена на базі «Запорізького обласного контактного центру» для розгляду звернень громадян, інформація щодо можливого працевлаштування, потреб у наданні психологічної допомоги, щодо соціальних послуг: підтриманого проживання, надання притулку та соціальної адаптації, проблемних питань по виплатам ВПО.

Розроблено ПЛАН першочергових заходів відбудовного періоду після деокупації території Розівської селищної територіальної громади Пологівського району Запорізької області, пов’язаної зі збройною агресією РФ проти України. План заходів після деокупації території селищної ради погоджено з Пологівською РДА/РВА. Планом передбачено проведення негайних та першочергових заходів, закріплено відповідальних осіб. Прораховані орієнтовні суми витрат на забезпечення першочергових заходів на території громади після деокупації.

 

Робота щодо фіксації пошкоджених/знищених об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій і стан наповнення Реєстру пошкодженого та зруйнованого майна по Розівській селищній раді здійснюється систематично.

Станом на 01.01.2024 в РПЗМ за зверненням громадян зафіксовано 100 об’єктів нерухомого майна, що зазнали пошкоджень. З них 85 будівель та  15 приміщень (квартир). На даний час всі  заяви оброблені та внесені до реєстру. Після деокупації території Розівської селищної ради комісією з обстеження об’єктів, пошкоджених внаслідок збройної агресії Російської Федерації буде складено акти по кожному пошкодженому або знищеному об’єкту.

Розівською селищною військовою адміністрацією розроблено та затверджено План евакуації населення з території Розівської селищної територіальної громади Пологівського району Запорізької області. Розпорядженням начальника селищної військової адміністрації № 86-ОД від 03.10.2023 затверджено Положення про комісію з питань евакуації населення громади, затверджено посадовий та персональний склад комісії.

Для розуміння масштабів евакуації населення систематично ведеться моніторинг кількості населення на ТОТ в розрізі статі, віку та вразливості і маломобільності. Відповідна інформація щотижня надається до Пологівської РВА.

Загальна кількість бюджетних установ Розівської селищної територіальної громади станом на 01.01.2024 року становить 19, з яких:

закладів освіти -13;

закладів культури -5;

центр надання соціальних послуг населенню -1.

Із загальної чисельності закладів освіти:

 2 заклади загальносередньої освіти відновили роботу в дистанційному форматі;

навчальний процес забезпечують 44 педагогічних працівника, які перебувають на підконтрольній території України (з них 23 – вчителі нашої громади; 21 – вчителів з інших громад України).

згідно затвердженої мережі, загальний контингент здобувачів освіти закладів загальної середньої освіти Розівської селищної ради на 2023-2024 навчальний рік станом на 05 вересня 2023 року становив 478 учнів (з них перебувають: 73 – на території підконтрольній Україні; 75 – за кордоном; 330 – тимчасово окупована територія).  

станом на 01.01.2024 року по здобувачам освіти в ЗЗСО громади наступна: всього 480 учнів (з них перебувають: 72 – на території підконтрольній Україні; 76 – за кордоном; 332 – тимчасово окупована територія).

 

 центр фінансово-господарського обслуговування закладів освіти здійснює роботу дистанційно;

4 заклади загальносередньої освіти знаходяться в простої;

1 заклад дошкільної освіти знаходиться в простої;

1 заклад дошкільної освіти  призупинений за відсутності працівників і дітей;

1 позашкільний заклад (будинок дитячої творчості) перебуває в простої.

 

Всі працівники працюючих закладів освіти (крім тих, з ким призупинено дію трудового договору) своєчасно отримують заробітну плату. Заборгованість по виплатам відсутня.

Працівники закладів, що знаходяться в простої, отримують 2/3 посадового окладу з урахуванням надбавки за вислугу років.

 

Із загальної чисельності закладів культури:

 3 заклади («Розівська центральна бібліотека», «Розівський краєзнавчий музей», «Центр культури і дозвілля») знаходяться в простої;

працівники закладів, що знаходяться в простої, отримують 2/3 поадового окладу з урахуванням надбавки за вислугу років, заборгованість по виплатам відсутня.

 

 центр фінансово-господарського обслуговування закладів культури здійснює роботу дистанційно.

 

1 спортивна дитячо-юнацька школа знаходиться в простої.

 

 КЗ Центр надання соціальних послуг (з керівником закладу призупинені трудові відносини, заклад працює під окупаційною владою).

 1 позашкільний заклад (Розівська мистецька школа – з керівником закладу призупинені трудові відносини, заклад працює під окупаційною владою).

 

До початку повномасштабного вторгнення сільське господарство було пріоритетною галуззю в економіці Розівської селищної територіальної громади.

Сільськогосподарську галузь громади представляли 6 товариств з обмеженою відповідальністю, одне державне підприємство – Розівська Дослідна станція ДУ ІЗК НААК України, 55 фермерських господарств, зареєстрованих на території громади.    

До окупації території на території громади  діяло 76 суб'єктів підприємництва, кількість найманих працівників – становила 497 чоловік. Підприємницьку діяльність вели 161 фізична особа-підприємець. В 2023 році продовжили підприємницьку діяльність на території, підконтрольній Україні 19 фізичних осіб-підприємців, які продовжують сплачувати податки в бюджет громади.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь