Оцінювання сервісу у центрах надання адміністративних послуг.
Міністерство цифрової трансформації України та ДП «Дія» спільно з компанією ТОВ «Форсервіс ЮА Сейлз» у період з листопада по грудень 2021 року провело пробну зовнішню оцінку рівня задоволеності суб’єктів звернення якістю надання адміністративних послуг в центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).
Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу.
Необхідно, щоб якомога більше українців дізналися про нову можливість. Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в державних органах. Саме для цього створено відеоролик для соціальної кампанії «Бажаєте, що наступний візит до Центру став кращим. Розкажить, будь ласка, про останній».
Мета кампанії – проінформувати громадян про змогу залишати відгуки та ділитися враженнями про сервіс у ЦНАП.