Інформація про роботу телефонної лінії Розівської селищної ради
Гаряча телефонна лінія у Розівській селищній раді є спеціальним постійно діючим засобом телекомунікації для забезпечення можливості подання усних звенень громадянами до селищної ради та отримання ними консультацій у телефонному режимі.
Звернення на телефонну лінію офіційно реєструються та розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На кожне звернення протягом 15-30 календарних днів надається письмова відповідь від селищної ради або іншого уповноваженого органу, якому було доручено розглядати звернення.
Звертаємо Вашу увагу на те, що при поданні звернення обов’язково вказуються : прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення у яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню) розгляду не підлягають.
Графік роботи гарячої лінії:
·понеділок – четвер – 8.00-17.00,
·п’ятниця – 8.00 – 15.45,
·субота – неділя – вихідні.
У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.
Телефон «гарячої лінії»: (06162) 99-0-65.
Селищний голова та посадові особи селищної ради за окремо затвердженим графіком проводять гарячі телефонні лінії спілкування із громадянами.
Також у селищній раді працює «Телефон довіри». Громадяни можуть звертатися з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів місцевого самоврядування, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів місцевого самоврядування щоденно (крім суботи та неділі, святкових днів) Телефон: (06162) 99-0-65