ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження селищного голови
30 жовтня 2019 року № 60
ПОЛОЖЕННЯ
про систему обліку публічної інформації,
яка знаходиться у розпорядженні Розівської селищної ради Розівського району Запорізької області
1. Це положення встановлює загальні вимоги щодо забезпеченнязбереження та доступу до публічної інформації шляхом створення,
функціонування та ведення системи обліку публічної інформації, в якій реєструються документи, що знаходяться у розпорядженні Розівської селищної ради Розівського району Запорізької області (далі- селищна рада).
2. Система обліку публічної інформації (далі - система обліку) в селищній раді ведеться в паперовій формі (журнали реєстрації вхідної, вихідної кореспонденції, розпоряджень селищного голови, запитів тощо), та містить інформацію про документи, які знаходяться у розпорядженні селищної ради (далі- документи).
3. Функціонування системи обліку здійснює апарат селищної ради.
4. Структурні підрозділи апарату, в межах повноважень, забезпечують:
реєстрацію документів;
стабільну роботу системи обліку;
оприлюднення системи обліку на веб-сайті селищної ради;
можливість пошуку, перегляду, отримання електронних та паперових копій шляхом копіювання інформації з системи обліку в цілому або її частин користувачами системи обліку;
здійснення інших функцій відповідно до законодавства.
5. Реєстрація документів здійснюється шляхом внесення в журнальну форму таких відомостей про документи :
назва документа;
номер документа;
дата створення документа;
дата надходження документа;
джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);
передбачена законом підстава віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;
строк обмеження доступу до інформації (у разі, якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом);
галузь;
ключові слова;
тип, носій (текстовий документ, плівки, відео- та аудіо записи тощо);
вид (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи);
проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);
форма зберігання документа;
місце зберігання документа.
У разі потреби може зазначатися додаткова інформація.
6. Система обліку ведеться державною мовою.
7. Доступ до системи обліку, що містить інформацію про документ, що знаходиться у суб'єкта владних повноважень, забезпечується шляхом:
1) оприлюднення на офіційному веб-сайті селищної ради такої інформації, 2) надання доступу до системи за запитами.
8. Система обліку публічної інформації не може бути віднесена до категорії інформації з обмеженим доступом.
9. Селищна рада несе відповідальність за забезпечення доступу до системи обліку відповідно до закону.
10. Внесення до системи обліку відомостей про документи здійснюється з урахуванням частини сьомої статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації" .
Заступник селищного голови
з питань діяльності виконавчих
органів Олена ТИСЛИЦЬКА
|